tisdag 15 juni 2010

Skit eller skit?

Sitter och bollar med Bosse...
Beach 2010 är ju redan körd! Så ska jag sitta där med min
pulverdruck hela sommaren, och läskas av all glass och alla goda
grillade köttbitar, men må bra av att jag försöker göra något åt
kropphelvetet? Eller njuta av sommarens alla smaskigheter och må
dåligt över potatissäcken under tröjan?
Man står inte inne på ett gym på sommaren och jag hatar att gå ut
och gå(för sakens skull!). Jag står mycket hellre på en
crosstrainer och trampar och kör massor roliga maskiner, men det
höst, vinter och vår!
Så ska jag börja nu eller vänta till hösten? Må dåligt av att
förstöra en hel sommar med pulver och gå miste om allt gott eller
må dåligt över kroppen och äta det där goda?
PEST eller KOLERA?

1 kommentar:

  1. Tips från nybliven mamma för 2,5 månader sen!
    Jag gillar oxå crosstrainer, speciellt framför ett par bra avsnitt av sex and the city eller liknande, då går tiden bara iväg o man blir fin! Jag har investerat i en orbi treck (eller hur det stavas) crosstrainer från tv-shop! DET är ett bra tips, när den står där framme i bardagsrummet har till och emd lata jag lycklats få till 5-6 30-40 mins pass i veckan.. o ju mer resultat som du säkert redan vet man får ju mer motivead blir man ju att inte slänga i sej massor skräp.. Varför inte en god kgrillar köttbit med avokado o grönsaker o skippa potatisen?:) Men som sagt investera i en crosstrainer att ha hemma de e guld värt! Lycka till / Maria

    SvaraRadera