onsdag 23 juni 2010

Happy us!

Ni anar inte...Mange har blivit tillfrågad om han vill stanna kvar på jobbet nu, IGEN :) Dessutom hade han kontakt med rekryteraren för det företag som han varit på flera intervjuer för (dom är två kvar nu) och där hade han mycket god chans att få jobbet. Hon sa även att hon inte skulle bli förvånad om dom anställde både...Damn, skojar ni att vi är i ett helt annat läge! Håll tummarna för oss!

...Hade tänkt jag skulle skriva att jag hade blivit med torktumlare också. Mammsen ringde och berättade att deras tvättmaskin gått sönder och att dom därför tänkte köpa både ny tvättmaskin och torktumlare och undrade därför om vi ville ha torktumlaren. Jag tackade glatt ja! Men lyckan varade inte länge...10 min senare ringde hon och sa att tvättmaskinen börjat funka igen, tusan då :)

Nej, nu "firar" Mange med en whiskey på soffan och jag ska joina med ett glas (alkoholfri!!!) cider!

Natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar