tisdag 22 juni 2010

Ledsen storebror!

En glad Elton just nu!

Shit, det gick snabbt med kommentarerna, jag fortsätter väl DÅ;-)

Somnade på soffan framför en film igår, varav inget inlägg! När
klockan var 20 igår sov båda grabbarna, middagen var intagen och
tvätten tvättad, rekord vill jag lova! Älsklingen och jag kröp ner
under en filt på soffan, iklädda nya underkläder båda två (vadå
tokmysigt!), en ny film, och så däckade jag:) Oväntat? Nej, inte det
minsta :)

Nu hänger jag och Elton på baksidan i Ljungsbro medans storebror är
på dagis. Mår inget vidare av att ha Ellioth på dagis just nu då
han varit jätteledsen de två senaste gångerna jag hämtat honom. Han
har snyftat så häftigt att han inte kunnat prata. Hur känns det
liksom? Jag går och lämnar grabben på dagis, han är tokledsen, och
jag sitter hemma med lillebror och rullar tummarna:( Grabben som
brukar älska dagis?! Samtidigt skulle jag antagligen inte göra honom
en tjänst om jag hämtade hem honom?! Mange hade ringt och kollat med
dagis och hittils hade han inre varit ledsen iaf!
Uff...

Nej, nu kom solen igen så nu ska det stekas lite!

Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar