torsdag 31 mars 2016

Inpackad

Föris gick bra i vanlig ordning. Vantar var dock ingen hit och lite senare insåg han att illröda, iskalla händer gör lite ont. Tårar. Från nakenfis till inpackad i massor kläder och nästan helt orörlig, jag förstår hans frustration.

Efter pizzalunch åkte jag till stan för att "laga" mina fransar. Gjorde ju dem i fredags men på ena ögat hade typ alla trillat bort... Personen som gjorde det förstod nog dock inte frasen laga för han tog bort alla fransar och gjorde nya. Och ja, det var en han och han var skitduktig!

Eftermiddagen och kvällen har jag sovit bort. Försöker bli av med den envisa förkylningen vilket går sådär! Jag var dock uppe och blev bjuden på helt fantastisk oxfilépasta, mums!

Idag körde vi Polarn och Pyret från topp till tå. Älskade Elvis ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar