måndag 21 mars 2016

När bitar faller på plats

Lång dag på jobb och jag är fullmatad med information. Eleverna är helt fantastiska och när de kliver in i klassrummet på morgonen känner jag hur rätt jag hittat! Det här kommer bli så jäkla bra!

Jag smet iväg på möte med rektorn där jag verkligen blev helt fullproppad i skallen. Det är liksom inte en sak att tänka på utan tusen. Fick min Ipad men dator var de tvungna att beställa en ny. När allt finns och är fixat kommer det bli så himla mycket enklare att arbeta!

Fortbildning på eftermiddagen och jag kände som att jag var i en dimma. Jag vänjer mig troligtvis, även om det kanske tar lite extra lång tid efter semesterlunken jag hann vänja mig vid på Lanta :)

Mange och våra fantastiska "andra" snickare har slitit på i köket och vi är lite närmre hemflytt. Idag hämtade M dessutom sin nya bil så nu har vi dragkrok och kan så småningom börja hämta våra saker i förrådet. Det går framåt och jag är sååå förväntansfull över vårt nya hem!

Idag rockade vi självklart sockor! Vi gillar olika ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar