lördag 19 mars 2016

Mina fina tjejer ❤

Nu sitter jag på tåget hem från Stockholm där jag spenderat dagen med mina finaste tjejer, Elma och nytillskottet Alina❤ Jag förstår inte hur bebisar kan vara så små och hur gott de luktar, livmodern gjorde sig påmind vill jag lova :) En sådan liten docka Elma och Denis skapat och man kan inte bli annat än toksugen!! Men nä, jag är nöjd nu... Eller?;-)

Vi hann även med en liten sväng på Mall och Scandinavia då Elma har cirka 50 m från sin dörr innan hon är inne i köpcentret. Vi gick i fyra butiker innan vi begav oss ut igen, köpte Subway och sprang upp till lägenheten igen för sub och lite mer snuff innan det var dags för mig att åka igen. Dagen gick alldeles för fort men när vi har ett hem igen får de skynda sig ner till oss ❤

Tog pendeln från Solna till T-centralen och bara det får mig att avsky Stockholm. Människorna har ett sånt tempo att det knyter sig i magen på mig. När man sedan kommer till T-centralen är det ju världens jobb att ta sig till själva centralen också. 111 spår, på olika våningar och vissa kilometer (känns det som) från själva centralen. Tacka vettja Linköping med sina sex spår där man ser stationshuset från alla...!

Mina finaste tjejer, love you ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar