lördag 5 mars 2016

Näste man till doktorn

Igår var en skitdag rakt igenom. Ungarna trotsade, min bägare rann över och allt blev kaos. Vit toppade kvällen med att gå till en av våra favoritrestauranger och lagom till att vi hann beställa in maten fick Ellioth akut kramper i sin mage och han och M fick ta en taxi direkt till doktorn. Kvar blev jag, Elton och Elvis varpå Elton åt blixtsnabbt och försvann in i lekrummet. Romantisk middag för mig och min minsta prins bestod av att han åt upp min spaghetti... Enda sättet jag fick honom att vara tyst på. Ellioth fick tabletter och efter en jobbig natt med tårar mådde han ändå bra idag!

Idag blev en dag på stranden. Det är helt galet varmt här nu, 38 i skuggan, och om vi inte låg i havet skulle vi avlida. Jag lade mig på luftmadrassen och Ellioth simmade runt med mig i nästan 1,5 timme, win win!

Ikväll gjorde vi ett nytt försök på gårdagskvällens restaurang och både åt gott och hade det trevligt. Därefter gick vi till en annan restaurang och åt efterrätt innan vi gick och tog 60 min fotmassage hela familjen. Elvis somnade i min famn och grabbarna somnade efter någon kvart av sin massage. Ellioth gick knappt att väcka när vi skulle åka hem! Nu sova...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar