tisdag 22 mars 2016

Ny vän

Man hinner bara hem till Sverige så blir man sjuk. Jag är genomförkyld och hade feber på jobbet idag. Elvis har också blivit förkyld och får panik över sitt snor i näsan så han har skrikit i två nätter, vilket innebär noll sömn för mig. Noll sömn och försöka sätta sig in i 25 elevers liv, hur de ligger till i ämnena osv, dålig kombo... Jag är trött, och matt!

Åkte till stan ikväll för att iaf få lite piff på naglarna. Redan innan, när jag stod och skulle välja utförande, började jag prata med en tjej. Vi fortsatte babbla under hela "behandlingen" och stod kvar en halvtimme efteråt också innan vi kramade varandra hejdå! :) Nästan lite thaistyle på den, okända svenskar (för varandra) undviker ju oftast att prata med varandra.

Nä, sängen kallar...

Nya, fina klor ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar