lördag 12 mars 2016

För varmt

Oh yesterday. Ja, som sagt hinner jag inte blogga då dagarna är fullspäckade. I onsdags kväll var jag på avtackningsmiddag med jobb. Fick så fina ord och även ett presentkort på spa. Det sistnämnda utnyttjade jag igår efter stranden. En timme arommassage och en timme fotmassage vilket var helt ljuvligt. Det är så galet varmt här nere så det skönaste var nästan att fly värmen! Jag försöker pressa lite nu de sista dagarna men man klarar knappt fem minuter rakt upp och ner på stranden men det blåser lite för mycket för att ligga på luftmadrassen. I-landsproblem...

M har en vän, Erik, som joinat oss så igårkväll tog vi honom till en av våra favoritrestauranger i Saladan innan vi gick ner till Pas för fireshow. Därefter gick jag vidare till Cheeky monkey där jag mötte upp vänner och kollegor och dansade till bandet som spelade. Jag var inte hemma förrän efter 01 så idag är huvudet lite tungt! Men nu är det beachdags...

Gårdagens eftermiddagstemperatur var 39 grader men kändes som 41. Igårkväll vid 20 visade tempen 34 grader men kändes som 38. Det börjar faktiskt bli lite för varmt här nu och jag kan faktiskt längta efter lite krispig morgonluft hemma i Sverige :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar