söndag 31 juli 2016

Ren och skär lycka

Vaknade av ren och skär lycka. Inte nog med att febern och värken i kroppen var borta, M och Elvis hade varit och plockat solvarma jordgubbar de bjöd på till frukost ❤ Därefter tog jag mitt halsont (lycka att bara ha ont där liksom) och gick ut och lade mig i solen. Vår thuja har vuxit sig så hög att jag dessutom vågade släppa ut boobisarna för lite sol :)

På eftermiddagen snaggade jag alla mina grabbar innan det bjöds på grillat till middag. Därefter fick Ellioth besök av en kompis och efter ett par timmars lek tog jag dem till en lekpark i stan som skulle vara något av en "parkourlekpark", de var inte jätteimpade men hade superkul! Påväg hem blev vi bjudna på nybakade muffins av Jocke, Jesper och Julius dessutom, lyx!
Väl hemma igen följde grabbarna Oliver hem medan jag dammsög huset (något som görs typ tre ggr om dagen nu när ungar springer ut och in...). Nu har vi nyss landat på soffan men ska fortsätta in i sängen!

Någon sa att jag jämt har så fina kläder, här är sanningen; slappolinne och M:s mjukis-shorts är vad jag drar runt i allt som oftast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar