lördag 23 juli 2016

Orutinerad morsa

Igår stannade vi hemma, trots klarblå himmel, för att invänta en hantverkare. Om han kom? Naä. Vi hade ändå en skön dag i trädgården och hann med att tvätta och styra lite mellan varven. Medan Elvis sov sin eftermiddagsnap åkte grabbarna och badade och jag låg kvar i solen och lyssnade på en pod.

På kvällen var jag bjuden till Emma på tapas och bubbel. Vi fortsatte sedan ner på torget. Osmart som jag är hade jag bara druckit en proteinshake under dagen tidigare så två glas bubbel och tre glas vin senare och jag fick stoppa fingrarna i halsen när jag kom hem. Orutinerat. Innan dess var det dock fasligt trevligt ❤

Idag har jag mått som jag förtjänat. Trött och illamående gav vi oss iaf iväg till Varamon imorse. Vi skippade frukosten hemma och intog den på stranden istället, supermysigt! Vid lunch blev det mulet och vi tänkte åka hem. Elvis somnade på mitt bröst i solstolen så vi dröjde oss kvar och tur var det för efter någon timme sprack det upp igen!
Påvägen hem köpte vi med oss kött från Maxi i Motala, tog även en svängom Netonnet för att köpa surfplattor innan vi åkte hem och tände grillen. Nu har vi ätit och jag hänger ute i loungen på altanen. Sååå varmt fortfarande så det är supermysigt att sitta här! Vi söver nog Elvis i vagnen så vi kan sitta här länge ikväll ❤

Gårdagens mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar