torsdag 14 juli 2016

Inget lagom

Jag var trött imorse, antagligen av nattens morfintablett, och tog sovmorgon till 10. När jag klev upp kände jag mig pigg och hade inte ont alls. Gällande träning menade läkaren att jag skulle ta det lugnt i alla fall i en vecka men promenader var okej så jag åkte till gymmet och tog en lugn tur på crosstrainern. Det var superskönt efter att ha sovit och legat still en hel dag dagen innan. Innan jag åkte hem fixade jag med lite presenter till morgondagens kalas, hämtade paket och kom hem till ett kaos. Mange gjorde klart med snurror och lådor i köket och packade upp kartonger med köksgrejor som fortfarande stått. När Elvis sov satte jag mig i solen någon halvtimme innan jag gick in och tog tag i min garderob. Jag rensade ut fyra flyttkartonger med kläder så nu kan jag börja fylla på igen ;-)
Efter det var jag dock helt slut och hade ont så jag lade mig och sov ett par timmar. Det är så typiskt mig att köra på järnet för att jag inte känner något när jag vaknar för att sedan stupa några timmar senare. Lagom finns inte för mig utan här är det allt eller inget som gäller :)

Nu har jag nyss sövt Elvis och ska gå upp och sätta mig i soffan en stund med det största barnet (M). Semester när den är som bäst tänkte jag skriva men när man styr som mest passar nog bättre :)

Gårdagens sexiga outfit vs dagens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar