lördag 16 juli 2016

Full och späck

En sån där fullspäckad dag. Var på gymmet vid 9, körde en lugn runda på crosstrainern. Var på XXL när de öppnade vid 10. Vidare hem för snabb dusch innan jag lämnade Ellioth i stan för lek med Jesper och Julius. Samtidigt hämtade mormor och morfar Elton för övernattning. Förbi Maxi för komplettering och förbi Ryd för kött. Snabbt hem för att utfodra Elvis, dammsuga, vika tvätt, ladda ny maskin och söva Elvis medan M var iväg och handlade snickargrejer. När han kom hem åkte jag för att köpa jordgubbar, hämtade Ellioth och sedan vidare hem för att möta upp gäster/hjälp. Daniel kom med såg och hjälpte Mange med det sista i köket och jag, Emma och kidsen myste. Vi grillade och hängde innan de nyligen åkte hem. Allt drog ut väldans på tiden och jag hann bli trött och grinig. Nu dusch innan jag hoppar i säng, imorgon blir det ett tidigt gympass!

Hade lite dåligt med mellis hemma (ironi) så satte ut Putte i blåbärsskogen ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar