fredag 1 juli 2016

Flygvapenmuseum och Super-Charlie

Ännu en sådan där bra dag med kids som små änglar ❤ Jag hade lovat dem Jurassic Expo men då jag fick höra att det var kass och framförde det till grabbarna tyckte Ellioth att vi kunde ta Flygvapenmuseet istället. Bra idé tyckte mamman och efter lunch tog vi en promenad dit. Vi fick även med oss Fanny och Charlie. Elvis höll ut någon halvtimme innan han satte sig i vagnen och somnade (och sov i galna 4 timmar!!) och därefter lekte Ellioth och Elton sååå fint och vi kunde sitta och snacka skit i de närmre tre timmarna vi var där. Charlie sov gott i min famn till största delen och jag snuffade ❤ Fanny och Charlie var kvar till efter 18 och efter vi ätit middag tog jag och körde till gymmet. Jag äter ju penicillin men känner mig pigg och tog det lugnt och det kändes riktigt bra!

Charlie fick klä av sig nakenfis och agera fotomodell. Gammelmosters fina älskling ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar