måndag 11 juli 2016

Wildfire

Idag var dagen de längtat efter så länge grabbarna. Vi skulle till djurparken och de skulle få premiäråka nya megagalna berg-och-dalbanan Wildfire. Elton har gråtit i flera år då Ellioth fått åka Balder och Helix (Liseberg) då han själv inte fått då han inte har längden inne. Han mäter idag 126 cm och längdgränsen på Wildfire är 120 cm. Lyckan var gjord! Såhär i efterhand skulle jag nog kunna tycka att längdgränsen var i minsta laget, många barn blir nog avskräckta för livet. Den var verkligen helt galen, men galet kul. Bla bjuder den på cirka 150 meter över havet, en backe med 83 graders lutning och lite snurrar och loopar på det. Coolt!

Vi hade en trevlig dag på Kolmården tillsammans med Manges vän André och hans söta kids Rasmus och Indra (mamma Anna jobbade). Kidsen lekte så bra och vi vuxna hade supertrevligt!

Väl hemma igen for jag direkt till gymmet med Emma. 30 min "fat burn" på crosstrainern och därefter dödade vi våra rumpor. När jag kom hem därifrån bjöds jag på grillad lövbiff och pommes.

Nu ligger jag med Elvis på bröstet och har precis nattat honom. Jag ska själv sova strax då morgondagen säkerligen kommer bli jobbig, dagen innan op... Börjar med lite morgonträning så blir den nog okej...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar