måndag 4 juli 2016

Liseberg

Vi hade en fantastisk dag på Liseberg igår. Fint väder och inte alls mycket köer! Vi turades om att åka med grabbarna och jag kan ju konstatera att jag blivit för gammal. Blev helt yr och alldeles gråtfärdig av Helix, haha. De hade byggt en ny lekpark med en gratiskarusell och där fick Elvis ta sin första tur, supernöjd!
Det blev ganska sent. Extra sent då en tjej slagit upp sin bildörr på vår bil och gjort ett märke (vi kom precis när hennes bildörr stod mot vår bil) och sedan vägrade skriva på skaderapporten! Hon ville att vi skulle ringa polis osv och det drog ut på tiden...
Vid 22.30 gick de andra ut och köpte mat medan jag hoppade in i duschen och sedan kröp ner i sängen.

Vi klev upp tidigt imorse då M skulle iväg på jobb. Grym frulle och när M sedan begav sig sov jag och Elvis förmiddag medan de andra såg Sommarlovsmorgon. Lagom till lunch hoppade vi ut till Nordstan (vi bor där), grabbarna åt Donken och jag tog en sub innan vi begav oss till Liseberg. Här har jag idag hängt ensam med tre kids men det har gått jättebra! Vi hoppar nu Lotta på Liseberg och går hem till hotellet och sedan ut på någon restaurang! Livskvalitet ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar