torsdag 21 juli 2016

Varamon

Idag klev vi upp tidigt för att bege oss mot Motala och Varamon. Himlen var klarblå här hemma och såklart helt täckt med moln väl framme. Dock tig det bara någon kvart innan de skingrats och sedan stekte solen hela dagen. Vi fick direkt sällskap av min morbror, moster, kusin och kusinbarn också, supertrevligt! Därpå kom lite andra kändisar förbi och snackade lite skit också, himla kul! Vi var där strax innan 10 och hade fått nog och begav oss hem strax efter 15. När vi kom hem tänkte jag dra till gymmet men höll faktiskt på min träningsfria dag och kröp ner i sängen och sov en timme istället! Efter middagen var jag bra sugen på att åka till gymmet ändå men tog tag i att storstäda hela huset istället.

Nu har jag precis sövt Elvis och tänkte smyga ut på altanen och ta ett glas bubbel i kvällsvärmen. Soffan är full med kids, Ellioth har sin bästis här som ska sova över för första gången ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar