söndag 10 juli 2016

Efterlängtade möten

Gårdagen började med ett två timmar långt gympass på morgonen. Detta följdes av en eftermiddag i solen på terrassen och avslutades på bästa sätt med Pinchos, vin och häng med min saknade Emma ❤

Denna dag började med nya klor och följdes av ett gympass med Emma. Därefter tog jag en sväng förbi Maxi och kompletterade lite till dagens besök. Familjen Kinnander kom över på lite varm smörgåstårta och glass, och som vi har saknat dem ❤ När man är mitt uppe i vardagen med två heltidsjobb, fritidsaktiviteter ett hushåll osv är det svårt att få tid till att ses. Men idag, äntligen ❤

Nu har vi diskat, städat och duschat barn och är mitt uppe i nattning. Därefter ska vi försöka få upp lite brandvarnare innan vi stupar i säng för att imorgon köra en dag i djurparken och premiäråka Wildfire!

Gårdagens jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar