onsdag 13 juli 2016

Tufft men lättare med all kärlek

Jobbig dag går mot sitt slut. Jag tog lugnande och höll mig lugn ända tills vi kom till sjukhuset och sköterskan berättade att M inte kunde följa med in och hålla min hand när jag skulle somna, då bröt jag ihop. Såfort jag fick infart gav då narkossköterskan mig mer lugnande och på bara några sekunder kändes livet enklare. Snart därefter sov jag och direkt vaknade jag, ja så kändes det ju. Denna läkare var dock inte överens med min läkare angående knölens placering så en liten bit skars bort och skickades på analys, och nu får vi vänta på det svaret innan vi vet hur vi fortsätter...
Jag har sovit hela eftermiddagen och känt mig alldeles matt men först nu har jag lite ont. Jag ska ta en dusch och sedan hoppa ner i sängen för natten och ta min morfintablett.

Jag är helt överväldigad av all kärlek jag fått idag. Tack för alla sms, glada heja-tillrop och på alla de sätt ni hört av er, det värmer något ofantligt!❤

Och tack för blommor, och bästa grannarna som varit och plockat jordgubbar till mig! ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar