torsdag 28 juli 2016

Äventyr

Alltså gårdagen går till historien som en blandning av världens sämsta och världens bästa dagar. Jag har svårt att släppa saker och att vänta på besked så det förstörde dagen samtidigt som vi hade sjukt kul högt uppe i träden på Sörsjöns äventyrspark tillsammans med familjen Kinnander ❤ Fick en chock när Ellioth ropade på mig cirka 12 meter upp i ett träd där han var tvungen att ha med en vuxen. Emma var påväg upp men klarade det inte så jag var ju så illa tvungen att ta mig upp. Hindren var så svåra att jag fick sår i händerna och tårarna nästan kom, samtidigt skrattade Ellioth åt mig. Älskade unge ❤

Idag kom ett besked och en sten lättade från mina axlar (det har inte med min operation att göra, det provsvaret dröjer cirka fyra veckor till...). Jag städade huset och åkte därefter till gymmet och körde armar och rumpa, i bara strumpor, haha. Fick stora köttsår till skoskav efter min senaste löptur så nu får löpningen vänta lite och jag satsar på styrka.

Ikväll blev det en tur till stan för några ärenden och en fika med Jocke.

Nu har jag precis sövt Elvis och ska ta kväll i soffan!

Kvällens morsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar