torsdag 30 juli 2015

Thaistyle

Hemmadag. Bortsett från att jag var hos Sabina och fick mina fransar fixade imorse, och Maxi på vägen hem. Vek tvätt och tvättade lite när jag kom hem och vi grillade hamburgare till lunch. Därefter busade jag och lillfis lite och stora grabbarna åkte till Byggmax och köpte stenplattor tog jag och Elvis en nap. Eller nap och nap. Han sov i över två timmar och jag höll på att avlida då jag vaknade efter en timme och var superkissnödig, och han sov på mig...
När vi vaknade gick vi ut i det fina vädret lite och senare när M lagade middag åkte jag och Elton till Ljungsbro och tömde mormor och morfars brevlåda!

Nu ligger jag på soffan efter att ha sövt de stora grabbarna, duschat Elvis och nu gett honom mat och sövt honom på mitt bröst! Här stannar jag nu ❤

Grabbarna är taggade för Thailand redan, de älskar sina thaibrallor... Och varandra ❤ Man kan inte tro att de slåss 24/7 när man ser den här bilden, men skenet bedrar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar