fredag 17 juli 2015

Bästa platsen på jorden

Det blev sent igårkväll sedan. Vi tog med oss kids, vagnar och lite vin och knallade över till våra supergulliga grannar Annika och Johan. Elvis sov i min famn, Elton sov i resevagnen, Ellioth sov i en solstol och vi andra drack och snackade massor skit, supermysigt! Först klockan 01.15 klev vi innanför dörren hemma så imorse var vi lite trötta :) Jag fick sovmorgon och lagom till jag vaknade ville Elvis sova förmiddag och somnade gott på mitt bröst så jag var fast i sängen någon timme till!

Nu har vi legat ute i trädgården och solat, Elvis har sovit igen och de stora grabbarna har haft vattenlek! Snart ska jag dock in och göra mig iordning då vi bokat bord på Pinchos ikväll. Våra bästa tjejer ska med också <3

Elvis bästa plats på jorden, på mitt bröst <3 Här finner han bäst tröst och ro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar