måndag 6 juli 2015

827

Igår hade vi en dag hemma. Jag tvättade och slappade i solen, men låg även i skuggan med Elvis. Grabbarna var iväg och köpte en liten pool och en slide där de svalkade sig mellan alla armband de gjorde. 661 kronor samlade de in till Barncancerfonden igår och idag är beloppet uppe i 827 kronor. De har fått så mycket respons och så gulliga ord om att de är så godhjärtade killar och det är dem ju verkligen <3

Även idag har vi kört en hemmadag. Grabbarna fick jag väcka vid 10 och strax därefter kom mormor och morfar och hämtade Elton, han ska övernatta där. Jag, Ellioth och Elvis lade oss på soffan och såg på Frost innan vi åkte bort till affären och postade alla armband (och hämtade ett paket!).
Nu har vi nyss ätit middag, grabbarna är ute och klipper gräset och jag ska snart ta mig en tur till gymmet!

Den här lilla nossen har gjort mig gråhårig idag. Han sov bra på förmiddagen men eftermiddagen har bestått av powernaps vilket resulterat i övertrött och gnällig unge <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar