tisdag 28 juli 2015

I'll be there...

Vi har haft tre fantastiska dagar i huvudstaden men, hemma bäst <3

Innan vi for från fam. Thell idag åkte jag och Johanna till en babybutik. Där inhandlade jag ett matbord och en dyna till Elvis Stokke samt lite annat smått och gott som napp, "lekringar " och ett överdrag till bumpern med massor små lappar på (bild kommer!).

Efter lunch styrde vi vidare mot Arenastaden (4 km från fam. Thell) där Elma och Denis nyligen flyttat in i sin nybyggda lägenhet! Sååå fint och såå coolt läge... När Mall of Scandinavia öppnar typ 10 steg från deras lägenhet i november kommer jag vara först på plats vill jag lova :)
Efter lite fika och skitsnack satte vi oss i bilen och körde hem med en paus på Iittala outlet vilket denna gång blev en besvikelse...

Nu har jag precis sövt Elvis och nu är det dags att hänga tvätt...

Våra fina Elma & Denis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar