onsdag 29 juli 2015

Bitterf*tta

Sommaren som regnade bort... Say no more... #humöretärintepåtopp

Imorse var jag iväg och fräschade till mina naglar. Därefter gjorde jag några ärenden som bland annat innefattade inhandling av solhatt till Elvis till Thailand. Därefter kompletterade jag på Ica Maxi och kom några timmar senare hem till ett hus i kaos. Jag hade tänkt att allt skulle vara iordningplockat och att familjen skulle stå klar att åka iväg men det var helt tvärtom. Allt var kaos. Det här hushållet klarar sig inte utan denna morsa, det fick vi bevisat idag!
När kaoset var uppstyrt satte vi oss i bilen och gasade mot Kimstad och Henke, Anne och lilla nytillskottet Tove.  Där bjöds vi på fika och massor skitsnack och utanför brakade åskan...
Vi hade några mysiga timmar innan vi körde hemåt. Jag och Ellioth åkte till Ljungsbro och tömde brevlådor medan resten av grabbarna stannade hemma och lagade middag!

Nu ligger jag på soffan med en sovande lillfis på bröstet och M bråkar med kidsen i duschen. Dags att vända tillbaka dygnet nu, såhär sent kan vi inte hålla på att ha dem vakna!

Elvis såå nöjd i sin Stokke som nu fått ny babysits,  dyna och bord!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar