fredag 3 juli 2015

Rosé i loungen!

Fantastisk dag. Skönt att vara hemma faktiskt! På eftermiddagen tog vi ut badbaljan och badade Elvis, och han njöt. Därefter for M och Ellioth till Sparreholm för att hämta hem Elton och jag och Elvis for ner till stan för några ärenden. Vi var på stan först 17.30 men det var stekhett förutom i butikerna för där var det jättesvalt! Fick min Gynning-kudde bytt då tyget nopprat sig, köpte Rice-koppar till morgondagens badutflykt, unnade mig ett halsband och så blev det visst shorts, linne, klänning och ett par trollor också!:)
Efter stan åkte vi en sväng till min moster och hälsade på innan vi for hem och när Elvis däckade lade jag honom i vagnen medan jag fastnade i loungemöbeln med ett glas rosé! Sommar alltså, i love you!

Badkillen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar