fredag 10 juli 2015

En "lagom"...

En sådan där "lagom" dag. Låg och drog oss till 9-tiden och då klev jag upp och bäddade rent i alla sängar (det tar sin lilla tid att bädda till fem personer...). Efter att Elvis hade ätit sitt 10-mål åkte vi ut till Sturefors och Linn och grabbarna. Kidsen lekte, vi snackade skit och vi blev bjudna på både fika och lunch. Därefter tog vi en sväng om Ljungsbro innan vi for hem där vi mötte upp pappsen. Min tanke var att fara till gymmet men jag var alldeles för trött så jag lade mig på sängen för att sova en stund. Det blev dock ingen sömn då jag fastnade med mammas nya iPad som jag fått äran att starta igång :) Lagom till jag var klar kom våra gäster i form av Johanna, Pontus, Filippa och Meja. Vi bjöd på hemmagjord pizza med parmaskinka, salami, mozzarella, vitlök, ruccola, olivolja och flingsalt och det var sååå gott! Kidsen lekte, sjöng och såg på Frost medan vi vuxna firade med vin. Ja, vi firade att M går på semester imorgon! Imorgon måste vi fira igen! Man borde fira oftare, det är så himla mysigt ;-)

En liten fotosession hann vi med också... Älskade Elvis & Meja <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar