onsdag 8 juli 2015

Stor men liten

Vi kickade igång dagen redan 06.30 idag. Okej, vi drog oss till nästan 7 men sedan for vi upp då vi skulle vara hos polisen vid 8.30 för att fixa pass till Elvis och Elton. Elvis sover ju vanligtvis till någonstans mellan 8.30-9.30 så han fortsatte sova på skötbordet när jag bytte om på honom :) Passen var snabbt fixade och vi var hemma redan vid 9 igen. Jag var sååå seg och ville bara sova men fick något ryck och satte igång och städade hela huset. Köket fick sig dessutom en rejäl omgång där jag torkade luckor och varenda liten mosaikbit fick sig ett tork :) Över tre timmar tog städningen idag! Därefter gjorde jag lunch till Elton och sedan kröp jag och Elvis upp i sängen och sov i 1,5 timme medan Elton såg på film och spelade på paddan. Vi vaknade sedan av åska, och kröp ihop allihopa, mys <3

När M kom hem från jobbet åkte jag ut till bästa Sabina som fixade mina fransar. Hon har ju dessutom fått en liten son så jag fick snuffa en liten ljuvlig tvåveckors<3 Jäklar vad stor Elvis blev då :)

Min lilla, stora bebis <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar