lördag 25 juli 2015

Att jävlas med mig

Igår gick jag ut och satte mig i solen en stund på förmiddagen och vips blev himlen täckt av moln. Såklart. Jag klädde då på mig, knölade in hela familjen i bilen och innan vi hunnit stänga dörrarna var himlen blå igen. Arg som ett bi körde jag mot polisen och hämtade Elvis och Eltons pass och påvägen tillbaka köpte vi med oss lunch för att slippa stå inne och laga i det fina vädret. Lagom till vi kom hem var det såklart mulet igen. Då bestämde vi oss för att åka ut till Berg och spela minigolf och då sprack det upp och himlen blev blå igen! Vi hade världens mysigaste stund där i solen och allas humör var på topp! En sväng om Ikea på hemvägen där vi köpte nya glas och skålar och sedan hem och kidsen gav sig ut och lekte med kompisar. När jag skulle hämta hem dem fastnade jag i lekparken med en annan pappa och blev kvar i nästan en timme. När vi kom hem bjöds jag på kantarellmacka och det var sååå gott! Därefter sövde M storebrorsorna och jag Elvis, och ja, sen vaknade inte jag mer! Så idag är jag utvilad :) Och den svarta himlen gör inget för här ska städas...

Min fantastiska trio igår <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar