lördag 11 juli 2015

En sommar i Sverige

Yesterday. Jag har blivit sämst på att blogga. Jag hinner ju egentligen men jag prioriterar annat...
Igår tog vi iaf en förmiddag hemma med lite tvätt och dammsugning. Lunch bjöds vi på i Ljungsbro då jag var tvungen att hjälpa mamma att få igång internet på dator och iPad. Därefter somnade Elvis på mitt bröst och jag blev fast i soffan i nästan två timmar, medan brorsorna såg på tv och pensionärerna sov middag :) Sedan for vi hem och mötte upp en papps som gått på semester, äntligen! Jag stressade iväg till gymmet, följt av en sväng på Systemet och Maxi och sedan skyndade jag hem för att fira! Det bjöds på rostas och till det drack vi vin, som jag njöt! Därefter öppnade vi skumpan och skålade in semestern!

I skrivande stund skiner ju solen och jag hoppas den visar sig mycket i veckorna framöver för vi kör en sommar i Sverige (eftersom vi har våra 11 veckor i Thailand i vinter!)!

Fina, fina barn <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar