söndag 31 januari 2016

Tjejsaker

Det blev en dag på Thai Cat, Long beach med massor goa vänner, mormor och morfar och kollegor och barn ❤
På em följde grabbarna med mormor och morfar hem och badade i deras pool. M och jag kröp upp i sängen och kramades en stund (medan Elvis sov) innan vi gick och hämtade grabbarna och åt middag på stranden. Bästa konversationen utspelade sig sedan mellan mig och en man på Seveneleven:
Han: -Excuse me, du är svensk va?
Jag: -Ja?
Han: -Jag ska köpa trosskydd till min flickvän och jag vet inte ens vad jag letar efter liksom...
(Jag visar honom trosskydden...)
Han:- Tack, hon är liksom mitt uppe i det och det är liksom inte bara mens...
Jag: -Men trosskydd har man oftast bara till flytningar, i början och slutet när man har lite mens eller när man haft sex och inte vill ha sagge i trollorna...
Han: -Okej, men hon har mens alltså, det blöder...
Jag: -Men då ska hon nog ha bindor (och visar honom...)?
Han: -Fasen, hon sa trosskydd men det kommer blod alltså?
Jag:- Men ta ett paket av varje då (så billigt här i Thailand) och ta tamponger också!
Han:- Ja, tack som fasen! Med mensen kommer pms:en också... Bäst jag köper en öl till mig själv!
Haha, lilla vännen, hoppas det gick bra för honom ❤

Nu sova, imorgon jobb, skola och hämta upp Jonas ❤

Long beach, Koh Lanta ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar