måndag 11 januari 2016

Vardag

Dagarna rullar på och stranden är numer vardag. Igår var det ju söndag vilket innebär att Thai Cat blir överfullt av svenskar då alla är lediga från skola osv... Vi hängde med två fina kollegor från Sanuk-tiden och hade en superdag! Vi blev även med motorcykel idag vilken vi nu kommer ha tills vi åker hem. Den kommer vi använda för hämtning på skolan till störst del och jag fixar nu att köra med båda barnen på. En bak och en fram och så puttrar jag fram på vägkanten i cykelfart!

Idag var ännu en dag på Thai cat! Jag gick i en timme i vattenbrynet och efter lunchen tog jag och Ellioth massage. Precis innan hemgång blev Ellioth med flätor också, supercoolt!

Ikväll gick vi till en lite "dyrare" restaurang, då vi efter två kvällar på billig thaistyle restaurang saknade barnstol, då vi visste att de hade ordentliga ikea-matstolar. Tror ni inte då ett sällskap har så mycket ungar att de snott alla stolar, såå typiskt! Det blev middag med Elvis i knät, igen...

Nu är resten av veckan uppbokad... Imorgon åker vi på snorkeltur och på onsdag och torsdag har vi inskrivningssamtal på skolan. Fredag ska jag göra fransar och sedan är det helg. Därefter är "semestern" över och "vardagen" börjar :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar