lördag 16 januari 2016

Barhäng

Igår var ännu en toppendag. Vi hängde förstås på Thai Cat och där njöt M av en timmes massage innan jag for iväg och fyllde på mina fransar. Hemma ger jag 400:- och här kostade det bara 125:- och jag blev supernöjd. Det är nästan så det är värt att flytta hit för gott :)

På kvällen gick vi till en restaurang på stranden, jag hade bokat bord då det var fredag och då stället är väldigt populärt. Och jotack, halva ön var där. Det var ett oväder på g med massor blixtar så jag ville bara äta snabbt och bege mig därifrån men tji fick jag då det tog en timme att få in maten, och ytterligare 30 min att få in efterrätt. Som tur var drog ovädret förbi på sidan om och dessutom fick vi sällskap av två av mina kollegor så vi satt kvar länge. Grabbarna såg eldshow och vi satt och snackade. Efter en stund började det dock regna så vi började gå hemåt. Då sprang vi på ännu en kollega så M gick hem med barnen och jag och tjejerna fortsatte till Cheeky monkey, en bar. De drack irish coffee och jag tog ett glas vin, vilket vi avnjöt till världens bästa thaiband som spelade där. Jag var hemma strax efter midnatt och kröp ner i sängen full av kärlek ❤ 

Idag är det mulet här och regnet hänger i luften. Det gör ju dock inget när man har 9 veckor kvar ;-) Nyss landsteg även min mor och far Thailändsk mark och om två veckor får vi träffa dem (de åker till Khao Lak två veckor först!) ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar