torsdag 7 januari 2016

Fantastiskt

Igår var ännu en fantastisk dag, dock galet varm! Dessutom började det spöregna på eftermiddagen, medan solen sken, och det höll i sig i fem minuter. Det var superskönt för luften blev lite fräschare! Jag tog en timmes promenad också och tog det vackra kortet nedan!

Väl hemma igen gick jag och Elton för att hämta tvätten. Hon hade haft strömavbrott i tre timmar så jag fick bara tillbaka två kilo tvätt. Vi passade även på att hälsa på Inger och Kenneth som bor i mitt gamla rum (där jag bodde för två år sedan) och dessutom bokade vi en motorcykel som vi får på måndag och har tills vi åker hem!

På kvällen åt vi på ett litet familjeställe med väggar av presenning, plaststolar och små ödlor som kröp överallt. Grymt god mat och väldigt billigt! Där kommer vi troligtvis bli stammisar!

Nu ska jag lägga mig på luftmadrassen och guppa runt på havet en stund :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar