onsdag 27 januari 2016

Punka

En lång och späckad dag är till ända. Jag vaknade för andra dagen i rad trött och hängig. Känns som jag är påväg att bli sjuk men det verkar inre bryta ut det får det gärna strunta i att göra också då ju min mamma och pappa kommer i helgen, och på måndag Jonas ❤

När jag slutar jobba tar jag alltid motorcykeln till Thai Cat där M och Elvis väntar. Idag blev det inte så då jag tydligen fått punka. Oteknisk som jag är och då jag inte orkade släpa det där tunga aset parkerade jag den vid sidan av vägen och gick tillbaka till jobbet och hängde med min kollega. Hämtade upp kidsen när de slutade (inkluderar en kollegas barn) och drog till vårt systerhotell där vi får nyttja poolen. M och Ellioth tog motorcykeln till en verkstad där de bytte slang och pumpade, det hela kostade 37,50 kr, VÄRT!
Efter lite bad bytte M av och jag mötte upp kollegor för aw. Strandäng och en mango-lime-shake satt fint ❤
Kvällen avslutades med middag med våra favorittjejer på vårt "billiga hak". Middag för hela familjen, med läsk och öl för 90 kronor, det gillas!
Därefter tog jag motorcykeln till stan, inhandlade solkräm till kidsen och därefter fyllde jag på mina naglar! En dag med lite egentid...

Min favoritbild från Koh Ngai ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar