måndag 24 februari 2014

Tillbaka till "vardagen"

Såhär gött har jag inte haft det idag... Klockan ringde 06.15 men jag snoozade till 06.40. Vid 7 var jag på frukosten och vid 7.25 traskade jag ner på stranden för att gå till skolan. Ja, numer är vägen till skolan i vattenbrynet på stranden, sjukt nice! Dock bor jag bara 10 min från skolan så det är en kort promenad! Började i en ny barngrupp idag med massor härliga kids. Alla känns så glada här, även barnen, kan det vara ljuset tro? Slutade vid 14 iaf och traskade hemåt. Där bytte jag om till bikini och drog ner på stranden igen. Tog en promenad bort till ena änden, tillbaka och så bort till andra änden. En timme och en kvart tog det. Hem och duschade och därefter var det plugg i 1,5 timme innan vi for till stan för middag. Nu tänkte jag ta tag i litteratur men det går inte, jag kommer stupa i säng! Godnatt hörrni (ja, vi är ju 6 h före er!)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar