lördag 1 februari 2014

Tårfyllt farväl!

Nu sitter jag på Arlanda nyshoppad och nyäten (det fick bli Max, snabbmatsrestauranger är obefintliga på Koh Lanta så jag passade på). Satan vad jobbigt det blev att ta farväl av grabbarna. Det var som att det var först då jag insåg vad jag hittat på för galenskaper! Grät som ett litet barn och pussade ihjäl dem! Efter det letade jag upp Victoria Secrets där jag tröstshoppade två par sjukt sexiga trosor och därefter blev det en lipgloss på Make Up Store. Det kändes bra i 2 minuter men nu sitter jag och snyftar igen. Har laddat ner Don't worry, be happy för att komma på lite bättre tankar!

14.20 avgår planet från Arlanda (det är Norwegian så jag hoppas på wi-fi- och då måste ni underhålla mig!) och vid 06.35 lokal tid (00.35 svensk tid) ska jag landa i Bangkok. Där måste jag leta upp väska för att återigen checka in för nästa flight som går 11.10 och tar mig till Krabi. Därifrån väntar en taxiresa på cirka 2,5 timme (med två båtturer) innan jag når Koh Lanta. Jag har alltså en låååång resa framför mig! Men det ska finnas wi-fi på hotellet så jag lovar att hålla er uppdaterade! Innan dess kommer förhoppningsvis några inlägg från planet upp!

Nähä, dags att traska mot min gate!
Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar