söndag 2 februari 2014

Hemsk resa!

Status på mig och min utsikt just nu!

Fy fan vilken resa, värsta i hela mitt liv. Efter 4 timmar på första flighten sa det bara boom och min hals svullnade upp så jag inte kunde svälja och feber så att jag satt och skakade i 3 timmar. Nu är jag i alla fall framme efter 26 timmars resa. Hade hoppats på ett läkarbesök men alla har stängt på söndagar :( Får krypa in på mitt 35-gradiga rum och frysa vidare. Har inte ätit sedan lunch igår så jag måste ta mig till en affär och köpa något ätbart. Imorgon när läkaren öppnar vid 9.30 är det jag som är första patienten kan jag lova! Måste bara förbi skolan och visa att jag kommit fram.

Wi-fi funkar inte på rummet men det kommer nog bilder lite senare (det funkar i receptionen)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar