måndag 10 februari 2014

Funkar det nu måntro?

Nu har jag laddat ner bloggappen för att kunna blogga, det tråkiga är att bilderna blir så små...

Idag har jag varit på skolan... Började traska dit vid 7 (det tar en kvart-20 minuter) och då stannade jag på vägen och köpte supergod frukost på ett populärt ställe som har hembakat bröd! Sedan jobbade jag 7.45-14 och därefter kom familjen och mötte upp mig så gick vi ner på stranden nedanför skolan! Där hänger ju alla svenska barnfamiljer så grabbarna hittade en kompis att leka med! När vi kom hem vid 16.30 och skulle duscha var det strömlöst så vi fick vänta någon timme innan den kom tillbaka! Typiskt  Koh Lanta!

Nu ska vi ut och äta och sedan blir det tidigt i säng! Visst är Elton förresten superkoll i sina nya thaibrallor?:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar