lördag 22 februari 2014

Thaipeople <3


Dagens utsikt: Long Beach från Thai Cat <3 Så vackert så ögonen värker!

Idag har vi hängt på Thai Cat hela dagen. Kom dit vid 9, njöt lite, pluggade lite, solade lite och åt sedan lunch. Därefter tog jag en promenad på stranden i en timme och sedan avnjöt jag en massage på en timme. En bananashake till mellis satt fint och därefter bad jag personalen ringa världens bästa tuktuk-förare Baw. Han körde mig hem och lånade dessutom ut en mobil till mig så att jag ska kunna ringa honom :) Thaipeople <3

Nu har jag varit och köpt internet i en vecka för 300 fucking svenska kronor så nu hoppas jag fasen att det ska funka alltså :/ Måste komma åt lite litteratur och sånt på nätet! Nä, nu ska jag ringa Baw så han kommer och kör oss till stan :) So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar