onsdag 26 februari 2014

Ligga i

Har ni lika trevlig utsikt som jag när ni far till jobbet? Det är så rogivande att gå där på morgonen och lyssna till vågskvalpet <3 Vill ha ner mina grabbar och stanna här för alltid!

Lång dag på skolan idag... 7.45-16.30 och sedan lite shopping på det och jag var hemma vid 17. Lite plugg på det och nu sitter vi på Black Pearl (restaurang) och jag har precis tryckt en nacho plate i sällskap av lite litteratur. Det blir mycket plugg nu då jag bestämt mig för att ha semester och vara klar med allt sista veckan! Innan dess ska typ tre böcker läsas, ett reflektionsdokument på 2 A4 och en pedagogisk handlingsplan på 10 A4 skrivas, och på det ska även en utvecklingsplan sammanställas. Däremellan ska man hinna med praktik och allt vad det innebär, typ aw imorgon :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar