måndag 25 juni 2012

Sliten tjej

Bloggen känns ju inte jättespännande nu och jag har inget att skriva för jag är sängliggandes. Örat är något bättre (peppar peppar) och morfinet biter på skiten nu men jag är så himla trött och sliten av all smärta. Jag sover ca 20 timmar om dygnet för jag orkar inte vara vaken mer. Idag bestod dagens maraton av att ta sig till sjukhuset för att suga rent örat igen. Jag kröp upp ur sängen, kände mig som när man har världens elakaste influensa ni vet. Fy fasen alltså. Min snälla pappa körde mig och efteråt tog han med mig till Ljungsbro för att jag skulle få i mig lite lunch och lite petade jag i mig. Därefter tog jag med mig ett gäng tidningar och lade mig på soffan men jag somnade utan att ha bläddrat i dem. Och jag sov som en gris, utan att vakna, mellan 13.00-16.30, sliten är mitt namn. Barnen då? Jo, de har ju världens bästa dagis de fick komma till trots att de skulle varit lediga. Imorgon skulle jag ha jobbat men det går ju inte när jag inte kommit ur sängen idag... Så grabbarna får gå till dagis och jag får försöka komma på fötter (utan morfin- det kan jag ju inte jobba med, on än mindre köra till jobbet på sen...) igen. Onsdag är det återbesök på öronkliniken igen...
Mitt spännande liv just nu...:S

Det var den här mysiga kvällen inne i Chania som örat började bråka ordentligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar