fredag 8 juni 2012

Resan har börjat...

Snacka om att känna sig snuvad på sömnen när man tvingas gå upp precis när man gått och lagt sig :D Jag "försov" mig (hade ställt klockan på 00.39 ist för 00.30) 9 minuter och det gjorde att vi kom iväg 9 minuter för sent också, snacka om välplanerad!:)
Ungarna sov tills dess att vi bar ner dem till bilen och då började Ellioth babbla som tusan... Nu snarkas det dock för fullt där bak...! Vi är strax i Nyköping så det dröjer inte länge innan vi är framme i Märsta (nästan där vi ska parkera) där vi ska fika. Jag är helt utsvulten!:)

Jag tycker det känns som vi åker åt fel håll hela tiden då solen är påväg upp på vänster hand, öst, och vi ska norrut mot Arlanda :S Aja, det löser sig :)
Men godmorgon på er, nu börjar det ljusna :)

Jag kommer säkerligen blogga där nerifrån eftersom det står att vi har wi-fi på rummet :D

Resan började med två trötta grabbar...:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar