fredag 1 juni 2012

Blod

Tentan skriven, och det kan ha gått precis hur som helst. På vissa uppgifter fattade jag inte vad jag läste och på andra fick jag helt orimliga svar. Eller orimliga och orimliga... En uppgift löd likt: "Ett litet land långt bort från Sverige" och jag tänker direkt på något land i Afrika. Då blir ju svaret att 15% av befolkningen saknar både internet och mobil rätt osannolikt. Men är det tex Monaco som är landet, då känns ju svaret lite mer sannolikt. Undrar vilket land han syftade på?
Nåja, vi får se hur det gick när resultatet trillar in om sisådär två veckor (ska jag gråta på Kreta?)...

Var med om något lite obehagligt när jag körde hem från träningen igår. Fick stora blodstänk på rutorna och taket på bilen. Och nej, jag åkte inte under något träd där det satt en fågel och bet en annan fågel, utan jag åkte mellan hus mitt i stan... Vad kan det ha varit? Uäk! Jag vågade knappt gå ur bilen för jag trodde det skulle ligga en död snubbe på taket :S

Ett av blodstänken på vindrutan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar