söndag 24 juni 2012

Lite upp

Vägde mig idag för att se vad två veckors all inclusive resulterat i. Det har ju varit läsk, mat (pommes, tsatziki, bröd...), bakelser, godis, glass och chips VARJE dag :S
Mange hade gått upp 6 kg och jag hade tänkt mig 2 kg men skulle gråta om det var 3. + 0,7 kg visade vågen och ingen är lyckligare än jag :) Iofs är det inklusive mina tre sjukdomsdagar nu vilket resulterat i att jag inte ätit någonting alls nästan (bara två påsar dropp). Så lite mer var det nog från början.
Jag ska försöka bortse från min viktfixering och vägning nu i sommar och bara leva livet. Sommar betyder ju så mycket god mat, efterrätter och glass :) Sedan ska jag ta tag i det i höst igen och försöka nå mitt mål (55 kg) då! Självklart ska jag ändå fortsätta träna under sommaren, något jag saknat dessa två veckor på Kreta (och tre dagar sängliggandes)!

Ellioth fick "sockervarv" för första gången när vi var inne i Chania, vilken lycka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar