måndag 4 juni 2012

Down

Nu när jag börjar trappa ner kommer verkligheten ifatt mig, jag är helt jävla uppskruvad. Hur har jag orkat? Trodde jag skulle känna en sten falla från mitt hjärta nu när det nästan är sommarlov (imorgon vid ettiden!) men nej, den känns tyngre än någonsin :( Nu kommer nya grejer... Tvätta, städa, handla och packa till resan... "Operera" om en tand (tack som fan!)... Huvudet är fullt! Jag vill bara lägga mig ner på sängen och gråta... Eller ännu bättre, lägga mig på sängen och sova för att slippa tänka. Kreta på fredag känns så avlägset!! (Speciellt eftersom jag förutom tvätta, städa, handla och packa till resan ska till skolan 10-15 imorgon, träna 18.30-19.30, och jobba 9-17 på onsdag... Torsdag är jag ensam med barnen och då får man ju inget gjort...)
Nej, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar