tisdag 5 juni 2012

Glad igen!

Nu ni, nu är jag sååå jäkla glad! Det har precis kommit till min kännedom att jag klarat hela min matte-inriktning, ett helt år. Innan jag började i höstas hörde jag så mycket om denna inriktning, att det var den svåraste inriktningen och att man skulle få göra flera omtentor... Och så har jag klarat varenda tenta och varenda examinationsuppgift! Ja, nu är jag faktiskt stolt över mig själv!
VG på tentan i fredags och godkänd fallstudie och opponering idag! Jag frågade nämligen min lärare idag när man fick veta om man skulle komplettera fallstudien eftersom jag gärna isf ville göra det innan vi reser på fredag. Då blinkade min lärare med ögat och sa: "Du kan ta semester redan nu, ditt arbete var jättebra!", vilken lycka!:)
Nu är jag dessutom halvvägs i min utbildning, vad snabbt det gått och vad grym jag varit ;-)

För att kommentera dagens outfit och bild, skinny legs har jag iaf och det här får nog bli min tur-outfit :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar