söndag 3 juni 2012

Oväntat?

Jag säger det igen: Världens BÄSTA jobb och världens bästa arbetskamrater! Världens bästa besökare på det och ni kanske kan ana hur bra jag har det om dagarna!
Att dessutom kunna glida runt på den där Segwayen och bara vara trevlig... Jag njuter av varje sekund!
Än jobbar jag ju tyvärr "dubbelt" så nu måste det tas tag i lite plugg igen :( Skulle ta det imorgon men jag blir hemma med Elton, som varit feberfri hela dagen, som nu på kvällskvisten hade 39,6 i temp igen, stackaren! Lite stackars mig som inte kommer kunna plugga heller, Elton är en riktig babbelgubbe så det skulle vara omöjligt att koncentrera sig!

Nu plugg för mig och film för mannen. Jag sällskapar i soffan iaf :D

Today! Hade fläta för att kunna ha den hemska mössan... Jag skrämmer typ iväg folk med den. Den ser dessutom ut som en riktig rysk, Babuschka-mössa, sådana som gamla tanter har (och har ägt i 75 år)! Ha :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar