måndag 11 juni 2012

Kreta: Windy

Internet har legat nere idag med förklaringen: "It doesn't work that well when it's windy!". Windy? Jo, det har väl fläktat till några gånger liksom :S
Och på tal om fläkt... Jag tar tillbaka det där med lagom varmt pga den där havsbrisen. Idag har det varit så varmt att jag mått illa och vinden har typ bränt mig. Och då på tal om bränt mig... Alltså jag är fortfarande helt sönderbränd trots att jag knappt varit i solen alls idag. Jag och grabbarna har varit ute på några promenader men då har jag skyddat mig med både keps och kläder (ungarna är alltid ordentligt skyddade!). Men vi har träffat två par här idag som suttit i skuggan idag då de bränt sig, vilket de aldrig annars gör, så solen måste vara superstark. Vi fick köpa en ny spf 50 idag då vi redan använt upp en hel tub med sånt :S

Vi har det bra och njuter till fullo iaf. Uteblir bloggandet någon dag så vet ni varför, då har det tydligen fläktat lite ...;-)

1. Ellioth och pappsen gör konster! Ellioth har nästan badat hela dagen förutom när han lekte med Oliver (en kompis som talar svenska men kommer från Australien)
2. Sur-snuffe har knappt badat alls idag. Han har varit sur, sur och sur. Sur-åldern?? iPad- guds gåva alltså!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar