lördag 9 juni 2012

Kreta: "Ledig" dag

Vi har haft en helt fantastisk dag! Det är helt underbart att kunna ligga på en liten gräsplätt mitt emellan poolen och havet och svalkas av brisen! Det precis lagom varmt när tempen visar 28 grader i skuggan och det blåser lite havsbris... Visst svettas man lite när man ligger i solen, men inte farligt!
Idag har jag haft en dag när jag mestadels legat på solstolen medan M tagit hand om kidsen... Han tyckte jag behövde det efter allt jobb och skola utan ledighet<3 Imorgon är det hans tur att bara sitta men känner jag honom rätt har han myror i brallan efter en timme:)

Ikväll har vi bokat bord på à la carte-restaurangen, det känns lite lyxigt men vi får väl se... Buffén har varit toppen hittills och frågar man grabbarna är det nog pga glassboxen där man får göra egna kulglassar! Frågar man mig är det pga brödet, pizzan, pastan och tsatsikin ;-) Vågen åker nog ut när vi kommer hem om jag känner mig själv rätt... Hrmm... Skitsamma, jag har två veckors semester på hela sommaren så då är jag värd det här:D

1. Utsikt från receptionen, lovely right?
2. En dag i solen och ungen är brun! Trots spf 50... Men han är verkligen brun, inget röd... Bäst pigment av oss alla :S
3. Ungen älskar sina simglasögon och har dem mest hela tiden. Då ser man ut såhär när man tar av dem :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar